Goda nyheter...
Nu är det snart dags för INFLYTTNING!
Nästa vecka kommer köket och sedan är det bara möblerna kvar innan det är klart. 
(null)
Måste säga att det är sjukt orättvist att se det på bild då både färgen och storleken blir helt fel när man ser den såhär. Men vi valde som sagt den beige-gråa färgen och färgade golvet i samma stuk. Blev SÅ snyggt verkligen! Jättefräscht men inte heller för kallt och tråkigt då det är lite varmare färger. Den nedre bilden till höger är tagen i min lilla kammare (dvs det rum jag inte riktigt vet vad jag ska göra av...). Vi har även denna färg i alla hallar/korridorer!
(null)

Sedan har vi fixat en liten mini walk-in closet till mig. Den är extreeemt svår att fånga på bild, nästan så att jag får göra en vlogg när lägenheten är helt klar så att ni får en verklig bild av den... Men de har i alla fall börjat fixa lite där med belysning + bygga hyllor osv. Blir superbra!
(null)
Sedan börjar mitt sovrum bli klart! Har valt en mörkare färg som ni ser och även denna är orättvis här på bild, men kan lova er att det blev riktigt bra. Har även en inbyggnad där sängen ska in och så har vi fixat belysning som ska lysa ner på den inskjutna sängen! Dåligt beskrivet kanske, men ni ser att det är ett hål i väggen? Där ska sängen vara! 
Golvet är inte klart här då det ska läggas in en heltäckningsmatta. Men det kommer bli så bra sååå!

Mer bilder kommer när det blir klart:-)
Längtar!!!!!!!!!
Puss

Anonym

Är det du eller dina föräldrar som står för alla kostander? Ser super fint ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress