9 september 2018

JAG HAR RÖSTAT!

Allmänt

(null)
(null)
Todays look.

Godmorgon!
Idag är det alltså sista chansen att rösta, och självklart såg jag till att få det gjort. Så vid ca 10 imorse gick jag och pappa till närmsta lokal och la våra röster på de parti vi gillade bäst helt enkelt.
Hur det kändes att rösta för första gången i sitt liv? Lite pirrigt faktiskt. Kände mig lite vilsen, så det var tur att pappa var med haha. Är dock stolt över mig själv på ett sätt, för det är viktigare nu än någonsin att ALLA som kan och får rösta ser till att göra det! Varje röst räknas. Även viktigt att rösta rätt och följa sitt hjärta, inte bara lyssna på vad andra säger till en att rösta, eller inte rösta, på. 

Puss
enna

Så fin och trendig outfit!! <3

Svar: Tack snälla!!
Tilda Alexandersson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress