14 februari 2019

WORK @HOME

Allmänt

Lite bilder på en fräääsch Tilda som inte ens orkat anstränga sig att se lite pigg ut + min superfina lägenhet som äntligen är finitoooo!! 
 
Halloooj allesammans!
 
Idag sitter jag faktiskt hemma och jobbar då jag lyckats dra på mig vääärldens förkylning. Jag avskyr verkligen att vara förkyld... Man är liksom sjuk, men ändå inte. Man kan jobba, men inte på samma sätt som vanligt. Man kan träna, men inte prestera som man brukar. Man kan hitta på saker, men inte njuta lite mycket som man hade om man vore frisk. Det suger ju!
 
Ska dock, för en gångs skull, lyssna på min kropp och avstå från träningen idag. Förhoppningvis går förkylningen över snabbare då så att jag är tillbaka på banan igen snarast. Har som mål att gå till både jobb och träning redan imorgon serrni, hehe;-)
 
Förresten, GLAD ALLA HJÄRTANS DAG♥
Har ingen partner att fira med i år - men vad gör det när man har så många fina människor i sin omgivning? Jag tror att jag och lite kompisar ska fira denna dag med lite bowling ikväll. Annars blir det en väldigt lugn dag med mycket vila! 
 
Puss
Matilda

Kan du starta en youtubekanal, vore såå kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress