10 januari 2019

KÄR I SOMMAREN

Allmänt

Dessa två bilder tog jag imorse från mitt kontor... de togs alltså max fem(!!) minuter efter varandra.
 
Godmorgon alla goa & glada!
Tycker att denna vecka har gått så sjuukt fort. Tack för det, haha! Snart dags för helg igen och jag är mer redo för det än någonsin känner jag... Vi spelade match igår mot Heid (DERBY!) och vann efter en bra match. Själv satt jag bänk hela matchen, men det är bara kul att få vara med liksom.
Har tänkt på att ALLA bilder jag vill lägga ut och ALLA planer jag vill göra har en gemensam nämnare: sommar. Jag är så kär i denna årstid; jag lever seriöst för den. Vill bara ha sol, värme, frihet, resor, sommarkvällar, sommarkläder (det enda jag blir sugen på att köpa i butikerna just nu liksom är grejer till sommaren?)... Vill vara brun och fräsch igen dessutom. Man är alltid glad på sommaren och har alltid så mycket roligt planerat! Längtar ihjäl mig, som ni kanske förstått vid det här laget;-)
 
Man får helt enkelt kämpa sig igenom vintern och sedan kommer våren! Då börjar det roliga igen... PUSS 
Klara

Hej, jag ska precis som du har varit innan utomlands med ett gäng tjejkompisar och vi funderar på Zakynthos. Om jag inte minns helt fel så var du där för något år sedan, vad tyckte du? Var de fina stränder, bra uteställen och bra väder? Kram❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress