20 december 2018

LEDIG ONSDAG

Allmänt

Hallihallååå gänget
 
När man spelar handboll så som jag gör så är det ytterst sällan som man har lediga eftermiddagar. Eftersom jag dessutom jobbar på förmiddagarna har jag alltså NOLL tid till att hitta på roliga saker, lite det jag skrev om i inlägget om nyårslöften... Men igår hade vi faktiskt för första gången på länge helt träningsledigt! Så efter jobbet åkte jag hem, slängde mig i sängen (tänk att jag för en gångs skull faktiskt kunde ligga kvar där och inte behöva rusa iväg till träningen innan jag ens kommit innanför dörren) och piffade till mig lite. Mötte sedan upp Sofia på stan och kollade bland annat i lite butiker. Tanken var ju från början att köpa julklappar... Blev att jag fick med mig två saker till mig själv istället:-) Shit happens! Efter det åkte vi vidare till Tredje Lång och satte oss på Kafé Magasinet. Käkade pizza och snackade om livet - bästa kombon!
 
Man uppskattar verkligen de få tillfällen man får till sånt här. Och har redan nu börjat leva upp till mina nyårslöften ju;-). PUUSSS

Camilla Persson

Vad gott med pizza! ☺️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress