(null)
(null)
(null)
Den senaste veckorna har spenderats med träning, sol och skola... Men vad händer härnäst?
Mottagningar: hela nästa vecka kommer bestå av en massa studentmottagningar har fullt upp 29e, 30e, 31a med olika vänner som ska firas!

Summerburst: nästa helg är det äntligen dags för summerburst! Tro det eller ej, men det blir min första gång någonsin. Ska bli sjukt kul och har fått höra så mycket gott om det! Bästa är att Carro ska ha födelsedagsbrunch (dvs förkrök hehe) på lördagen... Wiho!

Min student: 7e juni, skriv upp det i era kalendrar! LIVETS DAG. Så redo, så taggad.

Marbella: drygt en vecka efter min student bär det av mot Marbella med några av mina närmsta vänner! Det ska solas, badas, shoppas, käkas, festas... ALLT. Så fruktansvärt kul!

Jaa, här ser ni lite vad jag har att se fram emot! Sjukt taggad men lite nervös på samma gång. Mycket förväntningar och förhoppningar! Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress