(null)
(null)
I samarbete med Ideal of Sweden

Heeej på er!
Har det helt fantastiskt här i Hong Kong, finner inga ord. Har tagit en massa fina bilder som jag längtar efter att få dela med er! Här får ni i alla fall se lite outfitbilder & details från gårkvällens middag. Som ni ser har jag en superball leopardkjol, en enkel tisha + mitt nya sjuuuukt fräscha iPhone-skal från Ideal of Sweden! Helt klart mitt favoritmärke när det gäller mobiltillbehör. Och vet ni vad? Just nu från ni hela 20% på allt med koden Alexandersson20, som gäller fram till 2/11! 

SKYNDA FYNDA, MINA VÄNNER!
Puss 
(null)
(null)
(null)
(null)
Tycker verkligen att skalet bidrar till outfiten och att det är en viktigt detalj för en komplett outfit:-) 

Emilia

Var är kjolen ifrån? Superfin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress