15 april 2019

GOTT&BLANDAT

Allmänt

Eftersom jag knappt hittar på någonting på vardagarna så får ni höra om mina helger istället!
Fredagen var lugn, dels för att jag var sjukt trött efter en lång vecka men även för att jag hade träning på lördag morgon vid 10-tiden. Käkade gott med lite kompisar och kollade på när de krökade i princip, haha.
 
I lördags tränade jag som sagt på morgonen. Min kääära vän Carro fyllde 19 år så efter det gick dagen ut på att fira henne. Vi var även på landskampen som spelades i Partille Arena och hejade på Sverige! Sjukt häftigt att få kolla på faktiskt.
Efter matchen åkte vi hem till mig och samlades ett litet gäng tjejer för att käka tacos och dricka lite gott inför kvällens bravader;-). Eftersom Rasmus också fyllde 19 så promenerade vi tjejer över till hans hotell och förade lite där tillsammans med honom och hans kompisar. 
 
Senare på kvällen drog hela gänget till Push, förutom jag som istället mötte upp Vilma + hennes kompisar och gick tillsammans till Eight. Hade sjuuukt kul! Både norska och svenska landslaget var där så det var ju lite extra roligt att få "fira" med dem. 
 
På söndagen vaknade man ju pigg och fräsch... eller? ;) Nej men mådde faktiskt rätt bra alltså. Har slutat bli bakis (peppar peppar ta i trä) och det är SÅ. HIMLA. SKÖNT. Degade hela dagen och hejade på tjejerna som spelade avgörande slutsspelsmatch i Lund. Tyvär förlorade vi matchen, men all ära till tjejerna ändå som gjort en fantastisk säsong<3
 
Puuuuss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress