Läggan börjar bli klar!!! Är SÅ nöjd. Vad tycks? 
 
Godmorgon kära ni!
Jag känner att uppdateringen är kass och det kan bero på flera saker. Dels så befinner jag mig i en period nu då allt står helt stilla; har ingen motivation, inspiration eller energi. Dagarna går i ett och ser tyvärr likadana ut. Har börjat bli svårt att skilja på veckodagarna liksom och det som håller mig vid liv (om man ska överdriva) är helgerna. För det är faktiskt så att när livet är tråkigt så blir bloggen tråkig... Man har liksom inget roligt att skriva om och inte heller några roliga bilder att visa. Har suttit och scrollat igenom hela kamerarullen 10 gånger de senaste dagarna för att försöka hitta gamla bilder från i somras som jag inte lagt ut någonstans, som jag i sin tur ska kunna lägga upp på mina sociala medier för att visa att jag fortfarande lever, haha... 
 
Den senaste tiden har jag verkligen haft det så sjuuuukt svårt att bestämma mig för hur jag ska göra till hösten. Jag är verkligen helt splittrad över ifall jag ska stanna kvar i Göteborg, satsa på handbollen och samtidigt plugga här (dock går jag miste om hela studentlivet OCH får leva samma, no offense men tråkiga, vardag), eller om jag ska åka till Lund och få uppleva studentlivet på riktigt! Då går jag dock miste om handbollen, vilket är jättetufft...
 
Alla mina vänner är iväg och reser nu. De är i Asien, i USA, i Australien... Ja, överallt. Och jag LIIIIIDER. För jag älskar verkligen att resa, det är nog det absolut bästa jag vet. Mitt sätt att fly från vardagen, mitt sätt att bli inspirerad och framförallt motiverad. Och just nu är jag så sjukt begränsad tack vare heltidsjobb och elithandboll att jag tyvärr inte kan göra det. Det är nog därför livet står still... Så frågan är väl egentligen: Vad är mest värt? Vad kan jag tänka mig att offra? Vad går jag miste om?
 
Lite djupa tankar kanske och som sagt går humöret upp och ner som en berg- och dalbana. Men idag är en sån dag, snarare en sån vecka, där man bara önskar att man fick fly och åka och hälsa på sina kära vänner på andra sidan jorden. Sedan kanske man kan fatta resten av besluten...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress