3 januari 2019

GOTT NYTT ÅR!

Allmänt

Bättre sent än aldrig... 
Men: Gott nytt år finisar!
 
Har haft så fullt upp med jul, nyår, cuper och resor att jag inte riktigt hunnit uppdatera er särskilt bra här på bloggen. Det började ju med en London-resa som ni fått en massa bilder från, sedan jul (som ni ockå fått se bilder från), därefter åkte jag ner till Lund och spelade Lundaspelen... Det är sista året jag fick spela nämnligen så ville passa på och även kompensera för förra året då jag åkte ner och var sjuk hela cupen (kul!). Sjukt mysig weekend i Lund faktiskt! Framtida pluggstad, who knows?
 
Sedan var det ju dags för nyårsfirande! Hur sjukt är det inte att vi just nu befinner oss i år 2019, och hur fort gick inte 2018? Tänk så mycket kul jag fick uppleva förra året... Hoppas verkligen att det blir ett minst lika bra år nu 2019! 
 
Gissar att ni är lite nyfikna på hur jag firade också kanske? Var först hos Stina med ett gäng andra tjejer och åt trerätters! Hon hade fixat så fint så och alla tjejer var supersnygga och taggade inför kvällen. Efter lite dryck, dans och "förkrök" fortsatte vi sedan vidare till William som skulle ha nyårsfest. Där var ett gäng killar och även ett par tjejer till! Även här var det väldigt trevligt och fick träffa många jag inte brukar träffa i vanliga fall. Tycker dock det är rätt mycket press i samband med nyår... alltså att man typ MÅSTE gå på sjukaste festen och MÅSTE fira med allaaaaaa som står en nära. Många av mina närmsta vänner firade åt helt olika håll och familjen var till och med i en annan stad(!). Men trots det så blev det en lyckad kväll får jag ändå säga. 
 
Hade på mig mina nya lackbrallor från Topshop (som jag älskar!!!) och en ny topp, med öppen rygg, från Bershka. Köpte båda i London faktiskt! Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress