20 maj 2019

SOMMAR-FEELING

Allmänt

Nu ska ni få ett låååångt inlägg om min helg! Enjoy:
 
 
I fredags var jag hemma hos Stina och firade att hon fyllde 18 år! Hon hade satt upp tält och allt i trädgården och det var så himla mysigt. Lite tråkigt att vädret inte valde att samarbeta men vi hade en riktigt bra kväll ändå. Eftersom det dessutom var premiär på Port du Soleil så drog ett litet gäng in dit senare (inklusive moiiii). Även där var det riktigt roligt, men jag fick väl i mig lite lite lite för mycket...
 
... För dagen därpå, alltså på lördagen, mådde man lite som man förtjänade. Kollade varvet en stund men för det mesta låg jag bara hemma och chillade! Såg lite filmer och käkade lite Lasse på Heden... Men inte så mycket mer än så. :-)
 
Tog dock ikapp det! För i söndags njöt jag som bara den, hela dagen. Började med att jag satt ute och solade på morgonen i den strålande solen. Sedan gick hela familjen (minus Noah) till vår familjekompis restaurang som heter Mikado. Vi käkade en slags gryta där man tillagade maten själv och MUMS vad gott det var. Rekommenderas verkligen om ni inte varit där innan!
Mötte sedan upp Sofia och åkte ut en snabbis till Fiskebäck. Är det så fint väder så är ju första doppet obligatoriskt! Vi var snabba i, men ännu snabbare ut kan jag lova;) Men dopp som dopp, det räknas. Det var iskallt men så fort man kom upp i land så blev man varm av solen, så det funkade ju bra ändå.
Efter doppet mötte vi upp Sophia, Frida och Maja. Vi köpte med oss lite gott (de andra tjejerna köpte engångsgrill dessutom) och satte oss längst ut på Hinsholmen! Sommarkväll deluuuuxe<3. Älskar älskar älskar kvällar som dessa. Man bara sitter och pratar om allt mellan himmel och jord + har världens finaste utsikt över havet och solnedgången. Dock började det spöregna när vi satte oss där i början, så lite orolig var man ändå att vi skulle behöva ta vårt pick o pack och lämna... Men det försvann ganska snabbt som tur var.
 
 
Superdupermega mysig helg. Längtar redan till nästa!
Puss
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress