31 december 2016

Mitt 2016

Allmänt

Sista dagen på 2016! Wow vad fort tiden går, känns läskigt men spännande på samma gång. Tänkte dela med mig av årets höjdpunkter... 
2017, please be good!
Sierra Nevada. Som alla andra år åkte vi till Spanien, först upp i bergen till det underbara skidstället Sierra Nevada och sedan till varma lägenheten i Puerto Banus. Detta året var nog en av de bästa åren någonsin vad det gällde skidåkningen! Så fint, så skönt och så bra. Bästa hotellet detta året med!
Malmö. Åkte till Malmö över helgen med Hampus och Julia för att kolla på SM steg 5! Vi åkte omkring på våra fina cyklar och hade det så himla mysigt verkligen. 
Festligheter. Iår fick jag även ta del av mycket festligheter där jag haft så sjukt roligt verkligen! Det har varit tjejmiddagar, fester, mingel, chillkrök... Allt möjligt. 
LMs utspark. LM hade en rolig utsparksfest med temat "90s"! Bästa sätt att avsluta ett jobbigt och långt skolår:D
Kroatien. Sommaren inleddes på bästa sätt, nämligen med en resa till Kroatien med handbollslaget! Vi var dock bara max 10 pers från laget men hade det verkligen hur underbart som helst. Vi tränade två pass om dagen i den stekande solen, badade i både pool och hav, strosade omkring på gatorna i Rovinj, åt på restauranger, skrattade, pratade, solade...HADE DET BÄST. 
Partille cup. Vi spelade favoritcupen Partille Cup, som vanligt! Detta år var det dock olikt alla andra år då jag fick vara med och spela med U21 där vi tog silver(!!!!!). Hur sjukt?! Riktigt ball upplevelse att få spela FINAL i PARTILLE CUP. Utöver denna cup var det en del andra roliga cuper och SM steg som gjorde året snäppet bättre<3 Kärlek till mina kära lagkamrater, ni är bäst.
Köpenhamn. Jag och Alexandra åkte till köpenhamn över dagen för att ha mysigt, och det var det! Vi bara strosade omkring på gatorna och kikade i butiker + åt god mat. Vill absolut göra om det!
Styrsö. Spenderade en lööööövely dag på Styrsö hos familjen Dahl! Vi blev hämtade av deras sjuka ribb, som vi sedan åkte ut med och badade. Hade en superhärlig dag på ön och även ute i havet! 
Spanien, Puerto Banus. Åkte, som vanligt, till lägenheten i Marbella med familjen! Detta året var Sjögrens också där nere vilket gjorde att jag även fick uppleva stora delar av resan med min bästavän- hur dröm? Utöver det vanliga, dvs sol/bad/shopping, besökte vi även Ronda bland annat och var på beachclubs som vi aldrig varit på innan. 
Sommarkvällar. Världens bästa sommarkvällar som bestod av båtturer, grillning, solnedgångar och nakenbad!;-)
Farmor 70år. Farmor fyllde 70år så hela familjen åkte till Falkenberg för att spendera en supermysig dag där. Vi paddlade kanot i flera timmar, vilket kanske låter lite sådär, men det var så sjuuuukt vackert. Det var som på film alltså! Vattnet glittrade, solen sken och utsikten var helt fantastisk bara... Vi skapade så mycket minnen då vi bland annat välte och flera gånger fick hoppa ur kanoten då det var en massa hinder i vägen haha;)
Bröllop. Min morbror gifte sig med Josefina, och jag fick äran att vara med på bröllopet! Det var så himla fint och åååh vad man längtar efter att få stå där själv<3
Justin Bieber. Var på Justins konsert i Stockholm med Nardos, Lina, Sofia, Elin och Rebecca. Hade en så sjukt mysig helg i Stockholm överlag!!!!! Vi shoppade och åt på mysiga restauranger + att vi hade en riktigt ball upplevelse på konserten OCH GICK FÖRBI JUSTIN BIEBER PÅ STAN. Sjukaste jag varit med om. 
Stockholm på klassresa. Var i Stockhom en andra gång, men denna gång med klassen! Vi bodde på Af Chapman (en båt) och verkligen besökte det man inte alltid besöker när man är i Stockholm, så som operan, riksdagen, slottet, nobelmuséet osv. Hade det jättemysigt och hoppas verkligen vi får göra om det!
Fångarna på farmen. Var på en teambuildingaktivitet med A-laget när jag precis hade börjat träna där, och det var så sjukt kul! Det liknade "fångarna på fortet", så vi fick alltså tävla mot varandra i olika grenar. 
Halloween. Firade halloween för första gången på alldeles för många år, haha! Vi var hos Becca och alla hade verkligen gått in för temat, och se så bra det blev:D
Birthday, 17år! Fyllde 17 år och hade en tjejmiddag för mina kära vänninor!!!
Dubai. Jag var i Dubai med mamma, Thelma och Noah och bodde på mitt drömhotell Atlantis på palmen. Det var en av de coolaste resorna jag gjort! Vill så gärna åka tillbaka dit NU. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress