17 december 2018

INTIMATE CARE

Allmänt

I samarbete med Ellen
 
             
Godmorgon!
 
Hoppas allt är bra med er, trots att det är måndag... Jul om EN vecka?! Hur galet är inte det då?
 
Anywaaaays. Dags för mig att berätta lite för er om ett gäng grymma produkter Ellen AB, ett företag som brinner för kvinnors intimhälsa. I vanliga fall kanske inte det är någonting vi tjejer väljer att prata öppet om, men precis som att man vill hålla sig ren och fräsch på resterande delar av kroppen så är det även viktigt med en bra intimhälsa! Innan jag fick dessa produkter hemskickade till mig så visste jag inte ens att det fanns produkter så som intimdeoderant eller en intim foam wash. Nu fick jag dock äran att få testa lite produkter och tänkte dela med mig lite om vad jag tycker om dessa!
 
LN After shave:
Guuud vilken behövlig produkt. Utan att gå in på för mycket detalj (haha) så har jag aldrig varit så "bra" med rakning överlag, utan har varken använt "vänliga" produkter innan eller efter rakning. Denna After shave från Ellen gjorde däremot verkligen skillnad? Man undviker att få irritation och röda prickar efter rakning och den ger även en väldigt mjuk och sval känsla efteråt. Man blir lätt lite osäker annars om man märker att man fått en massa märken... Så - Rekommenderas!
 
Betyg= 5/5
 
LN Intimdeodorant:
Ännu en underskattad produkt! Det är precis som det låter - en deo för våra intima kroppsdelar. Det är alltså ett spray som förebygger otrevliga lukter. Väldigt enkel och smidig att använda och gör nog mer skillnad än man tror. Vad jag vet så brukar jag inte svettas eller liknande särskilt mycket i underlivet (haha), men för dem som känner att de gör det så är detta absolut en lösning. Oavsett så känner man sig mycket fräschare!
 
Betyg= 4/5
 
LN Foam wash:
Sist ut så har vi en cleansing foam wash, som alltså är ett rengöringsskum för intimområdet. Precis som att man rengör ansiktet på morgonen/kvällen så gör man samma sak här. Det bästa med denna produkt är att den dessutom kan användes istället för t.ex. raklödder (eller i mitt fall - tvål/balsam hehe). Ett myyyycket bättre alternativ. Har ärligt talat aldrig blivit så slät, mjuk och fin som nu efter att ha använt både Foam washen och After shaven!
 
Betyg= 5/5
 
Man inser att det tyvärr är underskattat att sköta sin intimkänsla. Det är inte bara fräscht och bra för sig själv, utan även om man t.ex. har en partner eller liknande. Och även fast man kanske inte tänker på det så känner man sig faktiskt lite mindre osäker när man vet att man är ren & välvårdad (... is that even a word thoooo).
 
Om du, precis som jag, vill testa några av dessa produkter så hittar du dem HÄR!
In och kika i alla fall:-)
Puss
 
#LNintimatecare #Ellen 
 
 
 
 
 
 
Emma

Hej på dig, bra tips och en fin blogg du har..

Önskar dig en fortsatt bra dag och en god jul och ett gott nytt år..

Mvh Emma.

Svar: Tack snälla du!Detsamma till dig<3
Kram
Tilda Alexandersson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress