29 april 2019

TVÅ INVIGNINGAR

Allmänt

Godmorgon!
Förra veckan och framförallt i helgen har jag faktiskt fått mycket gjort. Älskar när man känner sig produktiv! Har varit på två olika typer av "invigningar" (eller "premiärer" kanske man ska säga?). 
I onsdags var jag på Frölunda Torg och gick på den nyöppnade butiken "Beauty Bargain"s VIP-invigning. Butiken öppnade på riktigt några dagar därefter, men jag fick äran att komma dit någon dag innan och spana in deras fina produkter. Det bjöds bland annat på Aperol (men jag körde bil...:/ otaktiskt!) och sushi. Sedan fick man en stor goodiebag med massvis av produkter som jag faktiskt får se till att visa senare. Beauty Bargain är basically en butik som bland annat säljer skönhetsprodukter (smink, hår- och hudprodukter, accessoarer osv) till bra priser. Tycker absolut ni ska kika in där om ni befinner er på Frölunda Torg! Butiken hittar ni vid Åhlens på andra våningen. 
Har tyvärr inte så mycket bilder från helgen... Men i söndags gick jag och Valter till Liseberg (som öppnade i lördags, alltså blir det också en slags premiär här med!). Han kom upp under lördagskvällen och då käkade vi middag hos mina föräldrar och gick sedan hem till mig, satte på en film, och totaldäckade i sängen. Sedan fick vi en heldag tillsammans på söndagen, som vi såg till att utnyttja till max! Först brunch på Le Pain (tillsammans med Noah) och därefter en roooolig dag på Liseberg. Bästa Laura som jobbar där hade fixat inträde och band till oss! Så vi passade på med att åka lite attraktioner och köra vår traditionella femkamp, som jag såklart förlorade IGEN:):):):) Fick i alla fall ett tröstpris av honom då han vann en nallebjörn i en av tävlingarna! 
 
Puuuuss
 
Anonym

Hej fina! Skrev du inte i ett tidigare inlägg om sitt breakup med han??

Svar: Hej finis! Jo, vi gjorde slut förra året! Men nämnde även i inlägget att vi träffas igen:)
Tilda Alexandersson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress