25 augusti 2019

MOT LUND

Allmänt

(null)
(null)
(null)
(null)
Hatar inte att ta selfies med min nya kamera hehe...

Godmorgon gänget!
Blev en sen kväll igår och tidig morgon imorse.  Hade lite kompisar på besök igårkväll som hade köpt med ALLA mina favoritsaker (stort tack till livets vänner) och när det var dags att säga hejdå brast alla ut i tårar haha. Kunde verkligen inte hålla mig... gjorde så ont att säga hejdå till sina bästavänner, även om jag vet att vi kommer att ses om några veckor igen. Jag vet inte om det tillhör vanligheterna att man har ett så stort och fint kompisgäng som man är så sjukt tight med? Hur som helst så kommer jag sakna dem och även min familj så sjukt mycket! Är van vid att bo själv nu men  tanken att inte ha dem i närheten skrämmer mig.

Imorse gick jag upp i god tid då tåget mot Lund åkte 10.09 från centralen. Har med mig 6718119 väskor haha och är redan nervös inför hur jag ska lyckas lasta av allt från tåget när jag väl kommer fram... men det löser sig väl!

Imorgon börjar nollningen(!!!) och jag är SÅ taggad.
Puss
Ida

Men så snygg du är!! Så roligt med nollning också! Läste att du skulle flytta från Göteborg till Lund, åhh jag som vill (och ska om det går vägen) flytta till Göteborg, drömstaden i Sverige helt klart haha ;) Men hoppas flytten ner till Lund går bra! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress