28 januari 2019

HELLO SNOW

Allmänt

Snarare baiiiii snö. Fy! Förstår inte hur alla kan vara så exalterade över snö? Det är bara kallt och blött, och ett tecken på att sommaren är så långt borta det bara går... Men absolut att det är lite fint och mysigt, IBLAND.
 
Godmorgon gänget!
Hade sjukt mycket söndagsångest igår... Man vill ju ha helg hela tiden:(
Spelade match både i fredags och i lördags och vi vann båda! Det firade vi sedan på lördagskvällen då vi var ett stort gäng tjejer och åt middag hemma hos mig. Vi lagade en god pastarätt med kyckling och drack lite gott till maten ;). Slutade med att vi först drog till Locatelli och tog lite drinkar, och sedan dansade vidare till Push! Riktigt lyckad kväll måste jag säga, men man mådde ju som man förtjänade dagen därpå haha... 
Råkade även få med mig fel jacka hem (jag vet, det är illa:/ MEN till mitt försvar så såg den exakt likadan ut som min, bara att den här jag fick med mig var i XL...). Hoppas verkligen den som fått med sig min lämnar tillbaka den till Push eller att den ligger kvar där och väntar på mig, för det var min favvojacka</3. 
 
Veckans planer är väl som alla andra veckor:
- Träna träna träna
- Jobba jobba jobba
 
Puss
Oskar

Snö är ju bäst. Gillar du inte att åka skidor slalom asså? Man kan ju åka pulka, längd och skridskor på vintern också

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress