24 juni 2011

MIDSOMMAR!

Allmänt

heeeeeeeeeeejsan ! idag är det midsommar & idag drar jag till spanien ;) vi åker ikväll kvart över sju ! åh längtar ihjäll mig ! innan vi åker till flygplatsen ska vi åka till familjen risp ! mysigt . men nu har mamma precis gjort en inbakad fläta på mig som ser ut såhär;

haha , så ser jag inte ut nu med kläderna men håret är samma :D

mamma flätar också thelmas hår , hahah det är så sött ! men nu orkar jag inte blogga, btw, det kommer att vara dålig uppdatering för jag är i spanien i 10 dagar, men jag kanske gör något inlägg om jag har tid eller så, KRAM PÅ ER !

filippa

Finis<3

Linda Lundstedt

Hej hej vad rolig dina poster verkar vara! lär med all säkerhet läsa dina inlägg lite mer. (: Hoppas du har en kul dag =P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress