Christmas Wishlist 2014
 
 
ALL I WANT FOR CHRISTMAS...
Make my wish come true, Santa?

1. En resa till London!! ÅH, vad jag vill åka dit. Mysigaste resemålet någonsin typ, med underbar shopping och underbar mat! Får det största leendet på läpparna så fort jag tänker på det...
2. En väska! Balenciaga, Celine, Prada.. vad som. Är inte stor sannolikhet att en sådan blir min, framförallt inte nu till julen när jag precis fått en ny moped! Men definitivt en dröm.
3. En spets-bh! Superfint att ha under en tröja verkligen, och dessutom äger jag ingen.
4. Knitted! Mysiga, stickade tröjor behövs verkligen till min garderob. 
5. Smink! Puder, läppstift, eyeliner, mascara, ögonbrynspenna, concealer... anything and I'll be happy. Makeup is a girls bestfriend;))
6. Pengar! Något av det lättaste att önska sig, men samtidigt något av det mest behövliga. Har alltid behov av pengar, ehehhe. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress