3 nya prylar...
Sparkle top, NELLY.com
Endast 199kr (och med rabatt- ännu billigare!). Hur sjukt är inte det? I completely ADORE it. Perfekt till festliga tillfällen då den både är skön och snygg, älskar dessutom att den har färg och glittrar! 
Let it glow, Too Faced
Fick detta underbara "glow"-kit från mina fina vänner när jag fyllde år. Inte bara min nya tröja som glänser, utan även mitt ansikte! Jättesmidiga att ha med sig i necessären vart man än går dessutom. Bättre blir det inte!
Gold bracelet, Edblad
Fick även detta fina, guldiga armband från vännerna! Har bestämt mig för att bli bättre på att använda smycken, men det är ju svårt när man inte har några... Därför blev jag överlycklig när jag fick detta och dessutom kan kombinera det med massvis av andra fina smycken. 
anonym

vilken storlek har du på tröjan??

Svar: S!
Tilda Alexandersson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress