24 augusti 2017

MIN SOMMAR 2017

Allmänt

Kände att jag ville göra ett inlägg som sammanfattar min sommar, både för er skull och för min egen skull.
Kort sagt har jag haft en fantastisk sommar, bara att den gick alldeles för fort!
Grekland.
Inledde min sommar på bästa sätt: med en FANTASTISK resa tillsammans med mina bästavänner till Zakynthos, Grekland. Wow vilken vecka! Den bestod av sol, bad, god mat, träning, festande och framförallt glädje. Längtar redan tills vi ska åka igen nästa sommar. 
Båtturer.
Tyvärr blev det färre dagar ute med båten i år än vanligt, men fick åtminstone någon dag ute på någon mysig ö med trevligt sällskap! Här får man alltid ultimata sommar feelingen<3
Partille Cup.
Spelade favoritcupen Partille Cup med världens bästa lagkamrater. Cupen levererade som vanligt, och som grädden på moset spelade även Valter European Open Cup samtidigt i Göteborg så jag fick se honom spela i gult&blått matchställ- MÄKTIGT. 
Spanien, Marbella.
 Fick även en vecka utomlands i vårt älskade sommarställe som vi har i Puerto Banus. Sjögrens var där samtidigt, vilket var superkul då jag fick ägna dagarna vid poolen och havet tillsammans med min bästavän Sofia. I år fick vi cyklar som vi använde väldigt ofta när vi exempelvis skulle in till Marbella eller käka på restauranger utanför Puerto Banus! Vi spenderade även en eftermiddag i Estepona hos Svenssons.
Falkenberg #1
Åkte till vår lilla stuga i Falkenberg tillsammans med Becca och Lina. Vi hängde på stranden, lagade mysig middag, tog drinkar på Strandbaden och sov över där en natt! Supermysig spontantrip helt enkelt.
Åhus beach handboll.
Jag och Julia åkte till Åhus i ca 4 dagar och bodde hos Valter! Det var nämligen Åhus Beach Handboll samtidigt så vi fick spendera dagarna på stranden och träffa flera goa handbollskompisar som spelade. Hade en sjuuukt bra tid där verkligen! 
Falkenberg #2
Var även i Falkenberg med Valter. Där träffade vi släktingar på mysmiddag bland annat, och fick även spendera en natt själva i stugan! Supermysiga dagar även här... Måste göras om.
Övningsköra.
Har verkligen tagit tag i min körning nu och har kommit igång riktigt bra med det nu! Kör fram och tillbaka från hallen till stan, vilket är stora framsteg på bara några enstaka körtillfällen.
Födelsedagsfirande.
Har firat ett gäng olika kompisar som fyllt år med bland annat middagar, fester och bruncher! Älskar att gå på sånt här, dels för man får fira sina vänner men även för att man blir så sjukt sugen på att fylla år själv hihi;-)
Träning.
Sist men inte minst har jag spenderat nästan 2/3 av min sommar på träningar. Vi var bland annat på träningsläger i Danmark med A-laget, vilket var väldigt lärorikt och roligt! Utöver det har jag haft träning i princip varje dag nästan hela juni och hela augusti. Juli var ledigt från det kollektiva, men då fick jag göra egenträning! 
 
Vill tacka alla inblandade för en riktigt bra sommar! Trots att vädret inte levererade som det skulle så har jag skapat massvis med roliga minnen. Puss
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress