Hallå igen finisar!


Nu förstod jag vad du/ni menade med frågestund, därför har jag bestämt att ni, i detta kommentarsfält, ska få chansen att ställa vilka frågor ni vill! Om jag lyckas få familjen att gå med på det tänker jag att alla 4 ska få svara på några frågor, så antingen kan ni ställa allmänna frågor som vem som helst av dem kan svara på eller om ni nu vill att en viss familjemedlem ska svara så får ni skriva till det. Blir det för få frågor lägger jag till några egna bara och växlar mellan varje familjemedlem!:) För övrigt heter pappa Niclas, mamma Frida, lillebror Noah och lillasyster Thelma. 

FÖRTYDLIGANDE:
Ni ska ställa frågor om mig SOM MINA FAMILJEMEDLEMMAR kan svara på! Exempelvis "Hur är Tilda som person?", så kommer en i min familj att svara på det...

Passa på nu gänget, nu har ni chansen! PUSS

amanda

Hej, hur mycket poäng gick du ut med i nian?

Svar: 335!
Tilda Alexandersson

Klara

E det jobbigt att din lillebror är typ gbg största lamm? Tycker dina kompisar att han e snygg?

Svar: Tror du missuppfattat lite då du ska ställa frågor om mig som mina familjemedlemmar ska svara på;-)) Men som svar på din fråga så tycker jag inte det är jobbigt hehe, och jag har väl några som tycker han ser bra ut men inte mer än så (förhoppningvis)!!!
Tilda Alexandersson

Hej

Beskriv Tilda med 3 ord.
Vad är det bästa/sämsta med Tilda?
Är hon stökig av sig?
Vad gillar hon att göra?
(till Noah) hur är din relation med henne?
(Till thelma) vad gillar du mest med Tilda?

Elsa

Vad tycker du är bra/dåligt med LM?

Stella

Hej!
Till din mamma och pappa: Är Tilda stökig av sig hemma? Hjälper hon till mycket?

Till Noah: Vad tjafsar du och Tilda oftast om? Kan ni prata om "personliga" saker med varandra som relationer osv.?

Till Themla: Vad är det roligaste att göra med Tilda när ni är utomlands?

Kram

Anonym

Är din lillebror stolt över ditt handbollsspelande? Händer det ofta att ni jämför era sporter med varandra och "tävlar" om vem som är bäst?

Noelle

Niclas: Tycker du att det är vanligt med Tilda att hon bryr sig mycket om sitt utseende och kläder? Vad har du för åsikt om det isåfall? Min pappa tycker nämligen att jag är världens brat som står framför spegeln i 10 min och fixar mig innan skolan, eller när jag bara tar en enda selfie!

Isabella

E det jobbigt att Tilda bloggar och behöver ta bilder överallt?

Får Tilda det hon vill, om hon vill ha ett par dyra skor för tex 4000 tusen hade hon fått dom då?

Jätte fin blogg och familj❤️

M&M

Hej Tilda.

Till alla: händer det att ni blir igenkända på stan? Även när ni går själva?

Puss

Kajsa

Svar till Klara:
JA HENNES KOMPISAR TYCKER HAN ÄR SNYGG!, vi wingar honom med våra kompisar:) kram!!

Btw T jag vill också svara på frågor?!

Klara

Till Thelma och Noah: brukar ni tre hänga ensamma och hittar på saker ofta? Isåfall vad?

Till din mamma och pappa: hur har ni med tider på helgerna? Jag är i samma ålder som Tilda, även första barnet och får nästan aldrig vara ute senare än tolv eller ett. Har ni någon gräns eller är det Tilda själv som bestämmer?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress