11 februari 2019

HELGENS BRAVADER

Allmänt

(null) 
(null)
(null) 
(null) 
(null) 
(null) 
(null)
Hej på er!

Har ni haft en trevlig helg? Det har jag!

Helgen passerade alldeles för fort men får ändå säga att den blev väldigt lyckad. Det började redan i fredags då vi vann en Div 2 match med goda marginal & jag var nöjd med både min och lagets insats. På lördagen var det dags för match nummer 2 mot Höör i Elitserien. Tyvärr förlorade vi denna med EN boll, men vi ska absolut vara stolta ändå eftersom vi mötte Sveriges bästa lag:-) Fick komma in en stund på plan och spela dessutom så det var jätteroligt. 

På kvällen var det sedan dags för lite festligheter. Jag och tjejerna hade planerat in en liten "vinkväll" i min gamla lägenhet. Hämtmat, gött snack och trevligt sällskap (plus en massa vin såklart)... Och sedan utgång! Riktigt lyckat. 

På bilderna ser ni kvällens look. Invigde min nya tröja och nya kavaj från NAKD! Love theeem. Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress