Hur såg gööömman ut på galan egentligen?...
 
Kan ju börja med att säga STORT TACK LINDA som hjälpte mig hela kvällen och hela morgonen med att göra mig fin. Hon målade mina naglar, hon fixade mitt hår, hon sminkade mig... Ja, allt! Blev så himla nöjd verkligen. Hon jobbar ju med fransar och ögonbryn bland annat, så om ni får chansen att besöka henne så ska ni absolut ta den och låta henne work her magic!♥
Jag hade på mig denna stilrena, snygga klänning från Gina Tricot! Köpte alltså den på rean för 249:- (!!!), helt galet. Den är öppen i ryggen, har en slits vid ena benet och materialet är sammet. Till klänningen hade jag ett par Louboutin skor (så snygga men aaaj vad mina fötter värkte sen) och en Valentino väska. Örhängena jag har kommer ifrån Lily & Rose.  
 
Vad tycks? Själv blev jag jättenöjd med resultatet. Att jag lyckades få allt för så bra peng dessutom var ju fantastiskt (skorna och väskan fick jag trots allt låna av mamma). 
Sanna

wow otroligt vackra !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress