4 januari 2019

SUNRAYS

Allmänt

Knappt något smink och en stor svart hoodie... Är det söndag eller fredag egentligen, haha?
 
 
Hur mår ni idag allesammans?
Själv mår jag faktiskt rätt så bra! Solen skiner lite och det är FREDAG! Tycker att hela veckan har gått så fort... Tack vare nyår så kändes det som att veckan startade i onsdags (då jag började jobba samt träna igen), så har endast haft 3 vardagar och nu är det dags för heeeelg!
 
Helgens planer består av följande:
Ikväll ska jag först träna och sedan träffa Sophia. Vi ska laga och käka god middag! Ska bli supremysigt att få träffa henne igen. <3
Imorgon ska jag och Sofia käka brunch - helt klart bästa sättet att starta dagen på. Sedan tänkte vi faktiskt ha lite "photoshoot" (vi får väl se hur det går med det...) och därefter bara mysa och njuta av helgen. Tror även att Becca svänger förbi en stund och kikar på lägenheten och att Caroline kanske hänger på en stund! Massvis med kompis-gäng, älskar det. På kvällen ska jag vara barnvakt för lillasyrran...
På söndag är det gameday. Antingen åker jag med till Västerås med A-laget eller så spelar jag hemma mot Kärra. Vi får se lite vad det blir! Oavsett blir det väldigt kul med match.
 
Ha en trevlig helg, puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress