7 januari 2019

ULTIMAT HELG

Allmänt

Hej på er!
Har haft en helt otrolig helg. Den har känts så sjukt lång och har verkligen utnyttjat den till max. Tror ärligt inte jag har gjort så många olika saker och träffat så många olika människor under en och samma helg som jag gjort denna helg? På bilderna ovan ser ni fredagens look:
 
Nya lackbyxor från TopShop, Skor från Alexander Mcqueen, Tröja från Bershka & Jacka från ZARA
Helgen inleddes med en liten tacokväll med Sophia hemma hos mig. Tacos på en fredag är väl ändå rätt så givet?
Sedan drog vi vidare till The Parlour för att möta upp ett gäng kompisar där vi skulle fira Albert som fyller 20 år! Vi beställde in en massa dricka och satt länge och pratade. Sjukt trevligt! Efter det fick jag så mycket feeling att jag mötte upp Nardos och hennes kompisar på en karaoke-bar haha. 
Morgonen därpå, det vill säga lördag morgon, mötte jag upp Sofia och Carro på LE Gbg! Har hört så mycket gott om stället och framförallt sett så fina bilder, så tänkte att det var dags att testa på det. Det nådde helt klart upp till mina förväntningar! Jag är ju sååå svag för sötsaker, framförallt amerikanska pannkakor med NUTELLA, jordgubbar och karamellsås! Ni hör ju själva hur det låter? Och bra sällskap hade jag dessutom.
Fick så mycket feeling även denna dag eftersom solen sken och det var fint väder... Så vi tre drog vidare ut på en promenad runt linné och upp på ett berg som jag aldrig varit på innan(?). Vi fick så många fina bilder som jag tänker att jag kan lägga upp lite senare... Men alltså wow. Utsikten här var ju helt magisk! Tänk att sätta sig här uppe en sommarkväll med picknick och trevligt sällskap - hade ju varit drömmen! 
 
Efter det gick vi en sväng på stan (shoppade SOMMARKLÄDER, vem i hela friden köper det nu??), och sedan handlade vi god mat som tillagades hemma hos mig. Därefter massa tjejsnack och godsaker... Myskväll deluxe;-)
 
Även söndagen var mysig! Mysdag på stan med mamma och sedan filmkväll med Julia. 
 
Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress